Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~subratri

haha, nie wiem tylko czy nasze bylo takie beztroskie... dla tych przytulanek ... :D


+++


zajefajne


a niezniszczony miał?


taaa, ile czarny wie takie ma przyslowia, kieds takiego mialem workera, koloru przyslowia, Spytalem sie goscia czemu kawy nie chce, przeciez dobra, na nogach trzyma.... a on mi na to ze on nie pije kawy bo jak ja pije to nie wie kiedy jest zmeczony... najpierw sie zasmialem z blaschostki, pozniej pojalem jak to sie ma do mojego portwela... przyjazn albo jest bezkompromisowa, albo to nie przyjazn. Notomiast co do zdjecia... ktores z nas ma rozjechany monitor, j aporownalem z telewizorem i na obu cien jest fioletowy.
jednakrze Twoje kadry sa jak Twoje zdiecia profilowe, kazde jest leprze od poprzedniego zajebistego!


coś nie wyostrzył tam gdzie trzeba...


o to fajne, moze troche za ostre czy za malo plynne ale fajne. Widze ze trening uczyni mistrza :D


zajebiste, cokolwiek to jest


no to jaja jak komuś "dziękuję" daje do myślenia jak dla mnie to niebo trąci trochę półwyspem.... za niektórymi miejscami nie przestaje się tęsknić...
A zdjęcie? hmmm... Zawsze jak kierujesz obiektyw w niebo to coś takiego upatrzysz....


kadr zamierzony. zresztą inny nie wchodził w rachubę

Po co się tłumaczyć z dobrego zdjęcia?


fajne


szkoda trochę że ten stolik się nie poddał sile softu, ale efekt świetny


spoko, fajny temat


szkoda że nie ostre. ale kadr fajny


bardzo fajne,


cool


fajny temat na kołpaki do samochodu


zajebisty ropuch


chyba ta lewa strona niepotrzebna...


no kurde... czysta szyba
Chyba pierwsze ładne skrzydło jakie widzę!!!


no ładny obrazek...


+


za ostre jest, poza tym bardzo fajny kadr


fajne!


świetna okoica!



1 2 3 4 5 6 ... 21 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt